Vil du støtte Lyngby Boldklubs kunstgræsindsamling, når du tanker benzin?

01. marts 2022 kl. 19:26

Ja du læste rigtigt, du kan støtte Lyngby Boldklubs kunstgræsindsamling, og du kan gøre det ved bare at tanke.

Hvis du tanker, bruger dit benzinkort, OK appen (den digitale version af benzinkortet som du kan tanke, vaske, parkere og betale med mv.), din el-aftale eller mobilpakke hos OK, kan du give støttekroner til Lyngby Boldklub.

Så tænker du sikkert, hvad går pengene så til? Det kan vi nemt svare dig på, de går nemlig til Lyngby Boldklubs indsamling til en ny kunstgræsbane. Flere kunstgræsbaner kan så komme dig og hele resten af klubben til gode.

Du støtter klubben ved at downloade den gratis OK-app:

1. Find app'en i App store eller Google play og download den.
  2. Find under punktet ’Mig’ punktet ’sponsorstøtte’ og vælg Lyngby Boldklub.
  3. Undervejs skal du oplyse e-mail og navn og acceptere OK´s Datapolitik.
  4. Find under punktet ’Mig’ punktet ’betalingsmidler’ og tilføj dit OK kort nr. (står på forsiden af kortet) eller dit Dankort nr.

Herefter støtter du kunstgræsindsamlingen med mindst 5 øre per liter, hver gang du tanker - uanset om du betaler med dit OK benzinkort eller Dankort i appen. OK kvitterer med efterfølgende at lægge 30% oveni støtten.

Vi håber, du på denne måde vil støtte Lyngby Boldklub, så vi kan blive ved med at forbedre klubben og vores faciliteter.

P.S: Du kan også bestille OK´s gratis benzinkort (månedligt Nets-gebyr: p.t 5,50 kr.):

https://www.ok.dk/privat/bestil/benzinkort - husk at vælge Lyngby BK som sponsor

Støt Lyngby Boldklub, download OK’s appen og få kr. 100 til brændstof eller en vask

Lige nu har OK en særlig mulighed for at tilbyde dig et gavekort på kr. 100 til brændstof eller på en vask, hvis du endnu ikke har downloadet OK’s app.

OK appen kan bruges til at tanke, vaske, parkere og betale med. Appen gemmer alle kvitteringer i op til 90 dage og endnu mere vigtigt så kan du angive, at OK skal betale sponsorkroner til Lyngby Boldklub. Gør du det får vi min. 5 øre pr. liter du tanker.

Du behøver blot at tilkendegive, at OK må sende dig en mail med et link, hvorfra du kan hente appen – samt om du ønsker et gavekort til brændstof eller en vask. Skriv gerne en mail til OK kundekonsulent Søren Vagn Hansen svaha@ok.dk og tilkendegiv, at Søren må sende dig en mail med link til appen og om der ønskes gavekort til brændstof eller vask.