Vi er nu godkendt som DBU Børneklub

Karsten Stiig Alnor
07. marts 2022 kl. 17:54

Vi er glade for at kunne fortælle, at vi er blevet godkendt som DBU Børneklub.

DBU Børneklub er DBU’s indsats med de klubber og klubledere, som ønsker at gøre noget særligt ud af børnefodbolden i klubben. Vi mener som klub, at vi I mange år har prioriteret børnefodbolden højt. Derfor har det også været vigtigt for os, at vi skulle have dette prædikat.

Forudsætningerne for at være DBU Børneklub er:

• Prioritering af børnefodbolden økonomisk og organisatorisk
  • Tilslutning til og efterlevelse af DBU’s Børnesyn
  • Tilknytning af kontraktligt forpligtet børneudviklingstræner
  • Nedskrivning og vedtagelse af en børnepolitik i klubben, herunder procedure for indhentning af lovpligtige børneattester

Er du interesseret i at dykke ned i forudsætningerne, så kan du læse nærmere her (klik)