Succesfulde påsketure

Karsten Stiig Alnor
21. april 2022 kl. 19:42

Henover påsken havde klubben over 200 spillere og trænere afsted til udlandet. Noget, som mange længe havde hungret efter!

U13-U15 piger og drenge var i Holland

Den 14.-18. april drog hele 135 spillere og trænere afsted for at deltage i Easter Open South 2022.

Vi deltog med 8 hold, hvor drengene stillede med 6 hold og pigerne med 2 hold.

Både det sociale og det sportslige var prioriteret og blev dyrket. Det ene U14 drengehold formåede endda at gå hele vejen og vinde turneringen!

U17 og U19 drengene var i Portugal

Her var 85 spillere og trænere afsted på træningslejr fra den 9. – 17. april. Dagene blev brugt på at træne, spille kampe mod lokale hold og være sociale på kryds og tværs af årgangene. Derudover fik alle også muligheden for at besøge Benficas fine akademi undervejs.

Vi er stolte og glade over, at vi som klub kunne sende så mange afsted på tur henover påskedagene. Og når turene så samtidig var en stor succes, så kunne det ikke være bedre. Vi håber på mange lignende succesfulde ture og oplevelser i fremtiden.