Stor tak til Casa Nord, der udvider deres sponsorat

19. oktober 2021 kl. 19:38
Direktør Torben Røsler udtaler: "Vores hjerte banker for hele klubben"
Casa Nord, der i flere år har været halslogosponsor på alle moderklubbens spilletrøjer, har valgt at øge deres årlige sponsorat. I vil fremover også møde Casa Nord på regnjakker, mørkeblå trænings-t-shirts og på 2017 Drenges spilletrøjer samt pigecampen i sommerferien.
Direktør Torben Røsler udtaler: "Vores hjerte banker for hele klubben, og vi har nu valgt at udvide vores sponsorat i moderklubben for at understøtte de mange gode tiltag, der bliver gjort her ift. både udvikling og fastholdelse af spillere og uddannelse af trænere på alle niveauer.
Vi sender en stor tak til Casa Nord for opbakningen!