Skal du og dit barn være en del af Lyngby Boldklubs nye tilbud for 2-3 årige?

23. september 2022 kl. 10:59

Fra og med søndag den 30. oktober 2022 tilbyder vi i Lyngby Boldklub ”Tumlingebold” for piger og drenge født i 2019 og 2020 og deres forældre (kan også være en anden voksen som fx bedsteforældre)

Det er en familieaktivitet, hvor man om søndagen fra kl. 10.00-11.00 kan møde op i Trongårdsskolens 2 gymnastiksale, hvor en voksen tovholder fra Lyngby Boldklub vil lave skiftende stationer, hvor der lægges vægt på sjov bevægelse, motorik, balance, boldleg m.m. – alt sammen på børnenes præmisser.

Det er vigtigt at understrege, at der er tale om et legeunivers, og ikke traditionel fodboldtræning. Vores fodboldtilbud starter stadig først i det år, man fylder 4 år.

Deltagelse i Tumlingebold koster 500 kr. pr. halvsæson (efterår og forår). Man kan udmelde sig efter hver halvsæson, hvis man ikke længere ønsker at deltage. Tumlingebold udbydes fra efterårsferien-påskeferien, undtagen i skoleferierne, hvor Trongårdsskolen er lukket. Almindeligt indendørs aktivitetstøj og ditto sko er helt fint.

Har I lyst til at deltage i Tumlingebold, så tilmeld jeres barn under punktet ”Opret ny bruger” på dette link

Der er kun 40 pladser i alt, og tilmeldingen bliver lukket, når dette antal er nået. Herefter kan man blive skrevet på venteliste.

Praktisk info:

Deltagere: Piger og drenge født i 2019 eller 2020 + min. 1 voksen pr. barn (søskende kan desværre ikke deltage)

Tidspunkt: Søndage kl. 10.00-11.00

Sted: Trongårdsskolens gymnastiksale, Trongårdsvej 50, 2800 Kgs. Lyngby