Mestre igen

Hans Bjerg-Pedersen
11. juni 2021 kl. 14:39

I den altafgørende sidste kamprunde sikrede vi Kongeblå 65+ LB-oldboys os en flot udebanesejr på 3-1 over Rødovre på Rødovre Stadion og sikrede os dermed mesterskabet i årets DBU Københavns forårsturnering for 65+ oldboys hold, som vi har vundet så mange gange tidligere. Lyngbys mål blev scoret af Frank Christensen (1-0), Leif Boysen (2-0) og Peter Birger Tøttrup (3-1). På billedet ses De Kongeblå 65+ spillere efter den intense kamp, omgivet af Lyngby holdledere og flere Lyngby-legender, som var mødt op for at støtte holdet.

Det var særlig vigtigt for 65+ oldboysholdet at genvinde mesterskabet i år, hvor vores klub Lyngby Boldklub 1921 har 100-års jubilæum.