Kender du Lyngbys trænerhold?

Nichlas Andresen
24. marts 2022 kl. 14:40

Kort før coronanedlukningen blev der etableret et trænerhold i klubben.

Konceptet er kort og godt, at alle trænere, der har tid og lyst til at deltage, kan spille med i kampene – uanset køn, niveau og træningsform. Foreløbig er der kun planer om at spille 8M kampe, og det sociale tæller mindst lige så meget som det sportslige.

Målsætningen er, at der afvikles en kamp minimum en gang i kvartalet og kampene bliver som udgangspunkt spillet mandag eller onsdag aften og altid på hjemmebane. I går var der sæsondebut i en meget lige kamp mod klubbens +32 8-mandshold.

Seniorkoordinator, Nichlas Andresen lægger de enkelte kampe ud i Facebookgruppen ”Lyngby Boldklub 1921 trænere” (https://www.facebook.com/groups/3177504619000567), så her kan man finde meget mere info om holdet – og tilmelde sig