Indkaldelse til den årlige generalforsamling i Lyngby Boldklub 1921

07. februar 2022 kl. 11:29
- afholdes tirsdag den 22. februar kl. 19.00

Hermed indkaldes, i vedhæftet dokument, til den årlige generalforsamling i Lyngby Boldklub 1921 (moderklubben) tirsdag den 22. februar kl. 19.00 med spisning fra kl. 18.15. Bemærk, at man bedes tilmelde sig generalforsamlingen senest den 18. februar kl. 12.00 på lb1921general@gmail.com eller på klubbens telefon i dagtimerne: 2228 1921. Gør venligst opmærksom på i tilmeldingen, hvis I ikke ønsker at deltage i spisningen.

Adgang og stemmeret til klubbens generalforsamling har medlemmer, der på det tidspunkt, generalforsamlingen afholdes, er fyldt 16 år, som ikke er i gæld til klubben, og som har været medlem af klubben i minimum 30 dage forud for generalforsamlingen. For medlemmer under 16 år udøver forældre eller værge dette medlems adgang og stemmeret med en stemme til generalforsamlingen.

Venlig hilsen

Bestyrelsen og ledelsen i Lyngby Boldklub 1921