Gamechanger: Det inkluderende klubmiljø

Karsten Stiig Alnor
09. september 2022 kl. 15:47

I Lyngby Boldklub bakker vi naturligvis op omkring det inkluderende klubmiljø, hvor der skal være plads til alle!

DBU, Spillerforeningen, DGI, DIF, Amnesty International, Institut for Menneskerettigheder, Pan Idræt og Dansk Håndbold Forbund har til sammen etableret projektet Gamechanger. Projektet handler om inklusion af seksuelle minoriteter i fodbold og håndbold.

Vi har selvfølgelig takket ja tak til at være en del af projektet. Og derfor var repræsentanter for projektet mandag den 29. august med ved vores fælles trænermøde, hvor trænerne fik indblik i hvorledes, at trænere og ledere kan agere nøglepersoner og gå forrest - for at sikre den helt rette kultur.

Som en del af projektet, vil vi have regnbuefarvede bolde og anførerarmbind med ude på diverse årgange. For hele tiden at huske os alle på, at i en forening som vores, der skal der være plads til alle!