Festlig 100 års jubilæumsfest

04. september 2022 kl. 10:48

Der var masser af festklædte mennesker og god stemning til den længe ventede 100 års jubilæumsfest lørdag den 27. august.

Snakken gik lystigt langs bordene, og gode historier og minder blev udvekslet på tværs af mange årtiers førsteholdsspillere, æresmedlemmer, tidl. kvindeseniorspillere, sponsorer, fans og nye og tidl. LB-klubfolk.

Efter middagen og taler fra klubformand Jan Lottrup Jonasson og A/S-direktør Andreas Byder samt æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen var der dans til livemusik fra GAS-NAS og Hvide Løgne.

Kæmpe tak til Jubilæumsudvalget for al forarbejdet, der gjorde denne festlige aften mulig.