Du kan nå det endnu - køb en plads på årets fodboldskole før prisen stiger

27. februar 2023 kl. 17:53

Hvis du endnu ikke har fået købt billet til årets fodboldskole i den første uge af skolesommerferien (uge 26), så husk, at prisen pr. 1. marts kl. 23.59 stiger med 200 kr.
Fodboldskolen er i år for årgangene 2009-2016, både piger og drenge.

Den tidligere udsendte invitation til fodboldskolen kan du finde HER, hvor du kan læse alle praktiske oplysninger om indhold, tilmelding, pris mv. Du køber billetten på Ticketmaster.dk - skriv fs lyngby i deres søgefelt, så kommer du direkte ind på de 2 pakker (med og uden frokost, du kan læse frokostmenuen i invitationen).

Fodboldskolens tøjpakke vil blive lanceret til alle tilmeldte deltagere i løbet af marts måned. Sættet vil skulle bestilles via et direkte link hos Unisport. Det er som sædvanligt helt frivilligt, om man ønsker at købe tøjpakken.

Evt. spørgsmål vedr. fodboldskolen kan rettes til info@lyngby-boldklub.dk eller pr. tlf. 2228 1921 i dagtimerne.

Fodboldskoleteamet i Lyngby Boldklub 1921