Både U14 og U15 drengene vinder Liga 2

Karsten Stiig Alnor
20. juni 2022 kl. 14:33

Søndag den 19. juni var der stor succes for vores U14 og U15 drenge, da begge årgange kunne lade sig hylde som vindere af forårets Liga 2-puljer.

Liga 2 er det højeste lokalunionsniveau, som moderklubbens hold kan deltage på. I begge puljer deltager der bl.a. licensklubber, så derfor er det en meget stærk præstation af vores hold.

Se billeder længere nede under denne tekst.

U14

Vandt rækken med en afsluttende 4-2 sejr hjemme over Friheden BK.

Holdet tabte sæsonens første kamp, men så sig derefter ikke tilbage – og vandt derefter alle de resterende 8 kampe.

U15

Sluttede af med en 3-1 sejr ude over Glostrup, hvor de ellers var bagud tidligt i kampen. Men drengene kom stærkt igen og vandt kampen!
Dermed vandt de også rækken på bedre målscore end nr. 2.

Stort tillykke til begge årgange

U14

U15