Virtuel træning på Facebook

Karsten Stiig Alnor
09. februar 2021 kl. 18:38

Husk at følge med i Facebook-gruppen: Lyngby Boldklub 1921 træning

Da der desværre ikke kan tilbydes det normale trænings- og kamptilbud i disse tider, så har klubben som et alternativ oprettet en Facebook-gruppe fyldt med inspiration til (frivillig) selvtræning.

Gruppen har været i gang i 2 uger, og der ligger derfor allerede en del indhold, man kan kopiere og træne ud fra derhjemme. Tre gange om ugen er der live fysisk core- og stabilitetstræning med vores U14 drenge cheftræner Jesper Atti.  Derudover lægges der boldøvelser op – udført af spillere fra klubben. Gruppen vil fortsætte med at inspirere i nedlukningsperioden.

Vi ved godt, at virtuel træning aldrig vil kunne erstatte rigtig træning og kampe. Men dette skal ses som en hjælp til, hvordan man bedst kan holde sig lidt i gang derhjemme.

Fortsat god fornøjelse

Pva.