LB-Oldboys i ny +75 række

Peter Birger Tøttrup
12. april 2023 kl. 21:56

Kærligheden og glæden ved fodbold har ingen udløbsdato for os Lyngby Boldklub oldboys, som fortsætter aktivt så længe kroppen og kræfterne kan.

Nu som pionerer i DBU Københavns nystartede forårsturnering for +75 spillere imellem traditionsklubberne Lyngby, AB, Skovshoved, B93 og AB Tårnby.

Billedet er fra dagens sæsonpræmiere på udebane mod B93 på Svanemølle-anlægget, hvor vi Kongeblå er iført vores røde udebane-trøjer.

Værterne fra B93 tog sejren i dag, så vi har revanche til gode i returkampen på Lyngby Stadion.