Klubbens +60 hold blev efterårsmestre

Karsten Stiig Nielsen
23. november 2019 kl. 13:35

Efter at Lyngby Boldklubs +65-hold blev DBU K mester i foråret, så fortsatte +60-holdet succesen i efteråret og blev for første gang vindere i rækken for 60 år og opefter. Mesterskabet kom i hus efter en hæsblæsende sæson med rigtig mange tætte kampe, bl.a. mod rækkens hold fra B 1903, KB og B 93.

+60-holdet sluttede turneringen af med 34 point i 14 kampe og en målscore på 30-11.
Holdet består af gamle rutinerede Lyngby spillere, som holdleder Erik Steenkilde har fået til at yde deres absolut maximale i sæsonen 2019.

Tillykke med den flotte præstation.

Lyngby Boldklubs 60 + hold: Frank Christensen, Jan Kierulf, Poul Larsen, Jørgen Bo Christensen, Klaus Dalgas Jan Nan Pedersen, John Vinding, Benny Mikkelsen, Carl Fuglsang, Ib Dinesen, Lars Aaskov, Finn Møller, Søren Larsen, Per Henriksen, Egon Winther, Palle Jensen, Steffen Søborg og Erik Jensen.

Holdledere Erik Steenkilde og Jan Kierulf