Helårlig Fodboldskole udbydes ikke til efteråret

Karsten Stiig Nielsen
17. juli 2019 kl. 11:47

I ét års tid (sæsonen 18/19) har klubbens tilbud om ekstra specifik teknisk træning været en mulighed for U10-15 drenge/piger.

Projektet har været ledet af Henrik Dau Frederiksen og de sportslige tilbagemeldinger har været rigtig gode. I efteråret var der stor interesse fra vores medlemmer for at købe sig ind på træningerne, som har koster 75 kr. pr. gang.

Men desværre må vi erkende, at forårets antal tilmeldinger desværre ikke har været lig med de ressourcer, der skal investeres i at kunne holde konceptet kørende. Derfor udbyder vi ikke konceptet i efteråret.

Vi vil ikke afvise, at konceptet senere i et tilrettet format vil blive udbudt igen. Hvis og såfremt, vi udbyder konceptet igen,  så orienteres der naturligvis nærmere herom.

Eventuelle spørgsmål vedr. ovenstående bedes rettet til:

Karsten Stiig Nielsen

Sportslig leder, Lyngby BK 1921