Helårlig fodboldskole starter igen efter påske

07. april 2019 kl. 09:26

Klubbens ekstra træningstilbud, helårlig fodboldskole, for piger og drenge i U10-U15 starter igen i ugen efter påske (uge 17).

Træningen er teknisk træning i en specifik færdighed.

Invitation til klubbens U10-U15 spillere bliver sendt ud og træningerne vil ligge på de dage, hvor tilslutningen var størst i efteråret. Prisen vil fortsat være 75 kr. pr. træning. Deltagelse i helårlig fodboldskole må ikke kollidere med træning på egen årgang, men man kan sagtens træne inden.

Leder af helårlig fodboldskole, Henrik Dau, vil fortsat være hovedtræner på træningerne. Derudover vil der være en medtræner med pr. otte spillere, som tilmelder sig (udover de første otte).