DBU C-træner-uddannelse i egne omgivelser

27. august 2018 kl. 22:16

Uddannelse er vigtigt! Derfor var 24 af klubbens trænere på skolebænken, da vi søndag den 26. august afholdte DBU C1 kursus på klubbens anlæg.

Kurset er med fokus på det gode fodboldmiljø for børn og unge og ledet af en DBU instruktør.

C1 kurset er det første i DBU’s C-træner uddannelse. Alle de deltagende trænere vil også blive inviteret med på næste kursus i rækken, som hedder C2.

Klubbens målsætning er have en stor gruppe af klubbens trænere igennem hele C-uddannelsen i løbet af sæsonen 2018/19.