Årets Lyngby-dag holdes søndag den 7. maj

08. februar 2023 kl. 07:31

Sidste år summede anlægget af aktiviteter den første søndag i maj. Og det kommer det til igen i år!!!

Søndag den 7. maj vil der igen være fuld gang i banerne og mulighed for at dyrke klublivet.

Vi sørger for, at der hele dagen vil være fuld gang i anlægget med bl.a.

• Samarbejdsstævne for U6-U9 drenge/piger
  • Rigtige mange hjemmekamp for diverse hold
  • Salg af mad og drikke
  • Førsteholdsspillere (hvis muligt) kommer forbi
  • Diverse konkurrencer og lege

Så sæt et stort kryds i kalenderen ved søndag den 7. maj. Nærmere info kommer ud senere.

Vi håber derudover, at klubbens førstehold (3F Superliga) spiller hjemme denne dag. Dette har klubben forespurgt hos Divisionsforeningen.

Ledelsen i Lyngby Boldklub 1921