100 års jubilæumsfyrværkeri – til medlemspris!

04. december 2020 kl. 17:06

I anledning af klubbens kommende 100 års jubilæum er der blevet lavet et særligt LYNGBY BATTERI til nytårsaften.
Klubbens medlemmer og deres familier (aldersgrænse: min. 18 år) kan i forsalg frem til 16. december 2020 købe LYNGBY BATTERIET til kr. 499,- (normalpris i det kommende fyrværkeritelt 899,-) - og heraf går 100,- kroner til klubbens ungdomsarbejde pr. batteri.

Bestil via dette link (klik her)

Afhentning: HUSK ved bestilling at afkrydse ”JUBILÆUMS PAKKE afhentning den 20. december 2020 kl. 12.00-18.00 ved containeren på p-pladsen foran Lyngby Hallen”. De andre fragtmetoder kan desværre ikke bruges, da man ikke må sende fyrværkeri som pakke, eller opbevare det i klubhuset.