Støttemedlemskab

Støttemedlemmer

Kontingent: kr. 240,00 halvårligt

Som støttemedlem støtter du amatørafdelingen, inkl. børne- og ungdomsafdelingen, og dermed det store frivillige arbejde, der udføres i foreningen.

Kontakt Klubmedlemskoordinatoren, hvis du vil være støttemedlem

Christoffer Ebbe Olsen

Tlf: 2228 1921

E-mail: info@lyngby-boldklub.dk

Murstenslaug

Kontingent: kr. 500,00 helårligt. Ved opstart tillægges 380 kr. til gravering af plade.

Få din egen messingplade med navn (og/eller firmanavn) på murstensvæggen i klublokalet.

Alle medlemmer af Murstenslauget bliver 1 gang årligt inviteret til førsteholdskamp med spisning.

Kontakt Klubmedlemskoordinatoren, hvis du vil være medlem af Murstenslauget

Christoffer E. Olsen