Vigtig besked til medlemmerne ifbm. Europa-kampen torsdag den 29. juni

26. juni 2017 kl. 06:56
- du kan ikke umiddelbart komme ind til kampen på dit medlemskort, læs mere her!

Til Europa-kampen Lyngby-Bangor (Wales) torsdag d. 29.6 kl. 18.30 gælder der nogen specielle forhold i og med, at der ifølge UEFA-reglerne ikke må være adgang til ståpladser.

Dette gør, at der er langt færre pladser end til en normal kamp. Det betyder bl.a., at I som medlemmer ikke kan gå direkte ind på jeres medlemskort, men at I på alle hverdage fra torsdag d. 22. juni kl. 12.00 til torsdag d. 29. juni kl. 12.00 kan komme op på 1. sal i klubhuset og mod forevisning af jeres medlemskort få udleveret en gratis billet til Fan-afsnittets unummererede siddepladser.

Hvis I skal have en voksen med, skal disse blot købe billet til Fan-afsnittet inde på http://shop.lyngby-boldklub.dk/)