Vi søger trænere til pigeafdelingen i Lyngby Boldklub

Eyd Pedersen
27. maj 2018 kl. 22:02

Trænerkabalen er ved at være lagt for sæsonen 18/19, men vi mangler stadig at udfylde et par huller i U7-U12 segmentet med de helt rette trænere - måske er det dig?

Har du lyst at være en del af et voksende og inspirerende træningsmiljø, hvor alle trænere har indflydelse? Vi kræver ikke at vores nye trænere kommer med flere års erfaring og uddannelse, men går op i, at vores trænere har lyst til at være på fodboldbanen og er motiveret for at udvikle sig og tage sportsligt ansvar. Vi søger trænere, der matcher vores tankegang omkring børnefodbold og spillernes individuelle udvikling i et sundt og trygt træningsmiljø. Lyngby Boldklub er en konkurrenceklub, hvor det i høj grad handler om at fastholde, udvikle og have glade spillere.

Synes du, at ovenstående lyder interessant, vil vi meget gerne i dialog med dig. Du bedes i så fald kontakte undertegnede på eyd.k.m.pedersen@gmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig.

På vegne af Lyngby Boldklub,

Eyd Pedersen