Vi introducerer: Helårlig Fodboldskole

16. maj 2018 kl. 07:41
- og søger samtidig en fodboldfaglig skoleleder

Efter sommerferien introduceres et spritnyt koncept i klubben – Helårlig Fodboldskole.

Konceptet er specifik teknisk træning, som spillerne kan tilkøbe som supplement til deres kontingentbetalte træning på årgangene. Træningen vil være af en times varighed i en konkret færdighed, som spillerne selv kan byde ind på. Træningerne vil ligge på forskellige dage i ugen, så spillerne kan ”købe sig ind” på den træning, de ønsker - og samtidig ikke kollidere med årgangstræningen. Træningen vil blive varetaget af dygtige trænere, som maksimalt har 8 spillere i en gruppe – for at sikre det individuelle fokus!

I klubben er vi dygtige til at træne det funktionelle med et individuelt fokus. Men vi ønsker at bygge på, og giver nu spillerne mulighed for at sætte fokus på deres færdigheder, så de er bedre ”klædt på” til at udføre funktionaliteten i spillet. Temaerne vil bl.a. være: 1. berøring, dribling/finter, vendinger, halvtliggende vristspark, lodret vristspark osv.

Praktisk info

Konceptet er for både drenge og piger i U10 – U15 segmentet. En træning vil koste 75 kr. og vil kunne købes i en pakke af 5 eller 10 træninger.

Nærmere information vedr. konceptet, tilmelding, datoer osv. meldes ud, når vi nærmer os opstarten, som forventes at være i august 2018.

Fodboldfaglig skoleleder søges

Til at varetage konceptet, søges der en fodboldtræner, som vil være overordnet ansvarlig for selve implementeringen, udførelsen og den praktiske planlægning i hverdagen. Træneren skal være den fodboldfaglige forankring på banen, så det sikres, at der trænes ud fra klubbens principper. Han/hende vil stå for en medtrænergruppe, som skal påsættes ud fra antallet af tilmeldte spillere. Skolelederen vil referere til den sportslige leder.

I rollen forventes det at du:

• Kan træne tre gange om ugen i 10 uger forår / 10 uger efterår
  • Har minimum B-licens
  • Har erfaring med U10 – U15 segmentet (piger eller drenge)
  • Har en både fodboldfaglig og administrativ profil

Til rollen kan vi tilbyde:

• Godtgørelse
  • Fuld trænerpakke
  • Træneruddannelse efter aftale
  • Sparring i et fedt miljø

Interesseret? Kontakt eller send ansøgning til:

Karsten Stiig Nielsen