Velbesøgt klubaften

Karsten Stiig Nielsen
13. april 2019 kl. 11:26

Hele 118 deltagere var med til klubaften onsdag den 10. april, da der var fælles hygge, spisning og oplæg fra 1. holdsspillerne Lasse Nielsen og Frederik Gytkjær, som fortalte om livet som professionel fodboldspiller i udlandet. Alle klubbens medlemmer med nærmeste pårørende kunne tilmelde sig arrangementet.

Det var en god aften med en masse relevante spørgsmål til Lasse og Frederik – især fra det yngste publikum. Lasse Nielsen fortalte om de mange interessante oplevelser i en polsk storklub som Lech Poznan. Og Frederik Gytkjær satte ord på sine oplevelser i norske Haugesund, hvor han var en del af en trup med spillere fra mange forskellige lande og kulturer.

I klubben er vi meget glade for den store opbakning fra klubbens medlemmer til arrangementet, som afholdes en gang pr. halvår. Klubbens Klublivsudvalg var tovholder bag aftenen.

Det næste store arrangement er nu Lyngby-dagen den 5. maj, hvor der vil være en masse aktiviteter, kampe og konkurrencer. Læs nærmere her om Lyngbydagen