U16 Drenge vinder årets pokalfinale

28. maj 2021 kl. 09:56

Foran ca. 400 tilskuere i Sundby Idrætspark vandt Lyngbys U16 Drenge onsdag aften U16-Pokalfinalen med 5-1 over Fremad Amager.

Stort tillykke til hele 2005-årgangen, hvor alle har haft en andel i vejen til årets pokalfinale. Der har hele vejen været stærke holdpræstationer og individuelle aktioner i høj klasse.

Dernæst er vi som klub stolte af, at vi for tredje år i træk står i U16 Pokalfinalen, hvilket er et udtryk for, at vi er yderst privilegerede at arbejde med mange dygtige fodboldspillere i det ældste ungdomssegment i moderklubben. Et segment, der også medlemsmæssigt vokser stærkt i øjeblikket.