U11 drenge til internationalt stævne

07. juni 2019 kl. 12:01

Nogle af vores U11 drenge var i Kr.Himmelfartsferien i Tyskland for at deltage i et stort internationalt U11-stævne.

I fantastiske rammer med højt solskin og 25-30 grader ventede der drengene en sportslig oplevelse ved at blive matchet mod talenthold fra bl.a. tyske Bundesliga klubber såsom Dortmund, RB Leipzig, Werder Bremen, Hannover, Hertha og Union Berlin.

For at sikre kampe på højeste niveau, var målet at komme videre fra de to indledende runder. Med god fight, kampgejst og godt spil blev målet indfriet. Meget velfortjent nåede drengene til Goldgruppen bestående af de 8 bedste hold. Desværre for de kongeblå fra Lyngby rakte kræfterne og heldet ikke længere og mod disse stærke hold, tabte holdet knebent.

Turen blev på alle måder en stor succes. Stævnet var endnu engang godt sat op, der var god opbakning fra tilskuerne og forældre og fodbolddrengene fra Lyngby repræsentere Danmark på flotteste vis; såvel socialt som fodboldmæssigt.