Træning - i meget anderledes form - åbner fra uge 21

08. maj 2020 kl. 11:06

Kære medlem i Lyngby Boldklub 1921

I går aftes åbnede myndighederne for, at al udendørs idræts- og foreningsliv kan åbne, så længe det gennemføres sundhedsmæssigt forsvarligt og under de gældende regler. Dog må kampe, turneringer og stævner fortsat vente.
Det betyder, at vi som fodboldklub også kan påbegynde træning igen, men i en HELT ANDEN form end vi plejer. Eksempelvis må der i træningen ikke være nogen former for kampe eller kampøvelser, der skal trænes i små grupper, og der skal hele tiden være min. 2 meters afstand mellem alle deltagere.
Vi vil i løbet af de kommende dage modtage uddybende retningslinjer fra myndigheder og DBU, som vil danne rammen om de aktiviteter, der må foregå på banerne. I starten af næste uge vil retningslinjerne blive gennemgået med trænerne, ligesom kommunen vil opstille ekstra håndvaske, spritdispensere mv. I slutningen af næste uge vil hver årgang/hold få en mail fra trænerteamet om, hvordan træningen rent praktisk kommer til at foregå, hvorefter den nye coronatilpassede træningsplan træder i kraft fra og med uge 21 (18.5-24.5).
Vi glæder os MEGET til at se jer tilbage på banerne og takker for jeres tålmodighed i disse ekstraordinære tider.

Bestyrelsen og ledelsen i Lyngby Boldklub 1921