Støt klubben og kig forbi Krudtteltet

22. december 2018 kl. 16:53

Kære LB-medlem

Igen i år har vi i Lyngby Boldklub 1921 indgået et samarbejde med Krudtteltet, som sætter et stort fyrværkeritelt op mellem jul og nytår på P-pladsen foran Lyngbyhallen. Hvis du siger ”Lyngby Boldklub”, når du skal betale, får du 20% rabat på ALT: fyrværkeri, bordpynt, bordbomber, hatte, masker og børnepakker i dagene fra 27-29/12. Husk også, at det gælder din familie, venner og kolleger – så spred endelig budskabet.

Samtidig støtter Krudtteltet Lyngby Boldklubs og Lyngby Håndboldklubs børne- og ungdomsafdelinger med en del af overskuddet. Så jo mere der bliver solgt i Lyngby-teltet, jo mere donerer de videre. Sædvanen tro kan du finde fyrværkeriteltet i området foran Lyngbyhallen fra 27-29.12: kl. 10-20, 30.12: kl. 9-20 og 31.12: kl. 9-16. Der udleveres gratis sikkerhedsbriller til alle kunder, og der vil være gratis Kims chips og Toms slikposer til børnene.

Se kataloget på http://www.krudtteltet.dk/

VH