Problemerne i Lyngby Boldklub A/S

01. februar 2018 kl. 10:22

Lyngby Boldklub A/S er i øjeblikket i økonomisk stormvejr.

Det er vigtigt for os at understrege, at dette ikke berører al amatørfodbolden i Lyngby Boldklub. Dvs. at bolden ruller videre som sædvanligt på alle moderklubbens hold fra U5 til Super Grand Old Masters. Der er således heller ikke nogen trænere eller administrativt ansatte i moderklubben, der er blevet opsagt i går aftes. Skulle det værste ske, hvor den professionelle afdeling lukker ned, har dette udelukkende betydning for Superliga-holdet og U17- og U19 Ligaholdet. Alle andre hold ligger i moderklubsregi i Lyngby Boldklub 1921 og fortsætter uændret. Dette gælder også Fodboldskolen, der ligeledes er moderklubbens.

Vi krydser dog alle fingre for, at der findes en snarlig løsning for den professionelle afdeling, så vi fortsat kan glæde os over liga-bold på Lyngby Stadion.