Man bli´r aldrig for gammel til at glæde sig over en medalje

image Sølvmedaljer til veteranholdet ved Sjællandsmesterskabet
Nocolai Tofte Holm
11. oktober 2018 kl. 07:12
Lyngbys Veteranhold spillede i weekenden finale i Sjællandsmesterskaberne imod Skjold Birkerød/Skodsborg i Veteran 2 rækken.
Holdet spillede en intens finale, som de desværre endte med at tabe 5-3, men de kæmpede til det sidste og kan være stolte af kampen. Den var afrundingen på en fantastisk sæson, hvor nederlaget i finalen var holdets kun andet nederlag i hele sæsonen.
Kampen blev overværet af utallige Lyngby-fans fra oldboysafdelingen, som var oppe for at støtte.
Billederne viser de stolte "drenge" modtage deres medaljer med klubbens bestyrelsesformand, målmand Jan Lottrup, i midten.