Lyngby Boldklub igen øverst på Futsal-podiet!

07. marts 2018 kl. 19:44
Tillykke til 2 x Sjællandsmestre - U13 og U15

Den 4. marts 2018 afholdt DBU Sjælland Sjællandsmesterskaberne i Futsal. Her deltog Lyngby Boldklub med to hold, i henholdsvis U13 A og U15 A, hvor begge hold med flot forarbejde havde kvalificeret sig til Final Indoor.

Først skulle U13-drengene i aktion i en pulje med 5 hold, hvor drengene gik ubesejret igennem og hentede det flotte futsal-trofæ med hjem til de kongeblå ved at slutte af med 10 point ud af 12 mulige.

Herefter skulle U15-drengene i aktion i en anden spilleform, hvor man skulle spille direkte semifinale, hvor drengene trak det længste strå og vandt 10-2 på sikker vis. Derefter skulle drengene spille finale mod KFUM Roskilde, hvor drengene på fornem vis slog de forsvarende mestre fra Roskilde med 6-1 og dermed også kunne kalde sig for Sjællandsmestre.

Stort tillykke til de to hold