Louis Nielsen fornyer sponsorat

09. december 2018 kl. 12:23

Vi er super glade for at kunne meddele, at optikerforretningen Louis Nielsen på Lyngby Hovedgade 54A har fornyet deres sponsorat for moderklubbens ældste drengeårgange U17 og U19.

Partner og direktør i Louis Nielsen, Caroline Skyum Eliasen, udtaler: ”Som lokalbutik i Lyngbys centrum vil vi meget gerne bakke op om Lyngby Boldklub. Vi ved, hvor vigtigt det er, at vore unge mennesker er aktive og bliver i foreningslivet så længe som muligt, og vi er derfor glade for at kunne støtte de ældste ungdomsårgange i fodboldklubben.