Klubaften var godt besøgt

25. oktober 2018 kl. 06:57

Klubliv er vigtigt!
Derfor inviterede klubben og Klublivsudvalget tirsdag den 23. oktober til et nyt klubtiltag, hvor man fremover vil afholde halvårlige klubaftener for at værne om klublivet.

Arrangementet var for alle spillere og deres nærmeste familie og på tværs af alle årgange i både pige- og drengeafdelingen.

Programmet for det første arrangement så således ud:

18:00-18:45: Spisning

18:45-19:30: Besøg af sportsdirektør Birger Jørgensen og 2 spillere (Lasse Fosgaard og Markus Backmann) fra førsteholdet, der fortalte om livet i en professionel fodboldklub.

Fra 19:30-21:00 kunne man ”blive hængende” og hygge sig på tværs af årgangene.

Aftenen var en stor succes med 70 deltagere. Snakken gik på tværs af alle de fremmødte og spørgelysten var stor under oplægget fra den professionelle afdeling.

Næste arrangement, med sammen form, vil blive afviklet i foråret 2019.

Birger Jørgensen,  Markus Backmann og Lasse Fosgaard