Klubaften: Nielsen og Beckmann fortalte om trænerroller

Karsten Stiig Nielsen
07. november 2019 kl. 18:32

Onsdag den 6. november inviterede Klublivsudvalget til den halvårlige Klubaften med fælles spisning for alle klubbens medlemmer, familie og bekendte.

Samtidig var der besøg af Superligaholdets cheftræner Christian Nielsen og assistenttræner Mikkel Beckmann. De to trænere fortalte om deres to meget forskellige baggrunde for at være træner der, hvor de er nu.

Christian Nielsen, klubmanden, som er startet som ung træner og har arbejdet sig op via hårdt arbejde, uddannelse og en teoretisk tilgang. Dette samtidig med, at han har brugt de fleste år af hans spiller- og trænerkarriere i den samme klub – nemlig vores alle sammens Kongeblå klub!

Mikkel Beckmann, der efter en spillerkarriere (bl.a. i Lyngby) på højeste nationale og international niveau har skulle omstille sig til at være træner, hvor han skal omsætte al sin spillererfaring ud via en trænerolle.

De to trænere snakkede derudover om samarbejdet og hvordan, de generelt får hinandens kompetencer til at fungere mest optimalt i fællesskab med resten af teamet omkring holdet.

74 personer deltog ved klubaftenen, og der var god stemning og stor spørgelyst blandt de fremmødte.

Tak til Christian Nielsen og Mikkel Beckmann, som frivilligt brugte et par timer en hverdagsaften; sammen med klubbens medlemmer. Sammen for Lyngby!