Invitér en gæst med gratis til påskefodbold på søndag på Lyngby Stadion

18. april 2019 kl. 12:53

Kære alle LB-medlemmer

På søndag den 21/4 vil alle, der har moderklubmedlemskort eller De Små Vikinger-kort, kunne tage en gæst med gratis med til kampen Lyngby-Nykøbing FC kl. 13.45 på Lyngby Stadion.
Du skal bare vise dit medlemskort i indgangen, så bliver din gæst skannet med ind, og I vil kunne nyde opgøret i fællesskab. Indgangen åbner kl. 11.45.

Ud over det, er der danseworkshop i Fanzonen fra kl. 12.00 med en professionel danseskole.
Hvis du vil være med til danseworkshoppen, skal du tilmelde dig ved at sende en mail til:
sg@lyngby-boldklub.dk

Vi ønsker alle en god påske!

Vh
Ledelsen i Lyngby Boldklub 1921