Ingen live-fodboldaktiviteter før tidligst den 1. marts

14. januar 2021 kl. 12:14
- men virtuel træning er i fuld gang flere gange ugentligt

Myndighederne har nu forlænget de nuværende corona-restriktioner, herunder forsamlingsgrænsen på 5 personer, så disse er gældende t.o.m. 28.2.2021.
Dette betyder, at vi desværre igen må forlænge den nuværende nedlukning af samtlige fodboldaktiviteter i moderklubbens regi.
Baggrunden for nedlukningen er stadig, at vi ønsker at følge myndighedernes sundhedsmæssige anbefaling ift., at man kun ses med så få personer som muligt. Derudover vurderer vi, at det ikke er praktisk og logistisk muligt at lave relevant fodboldtræning ud fra de gældende retningslinjer, hvor forsamlingsgrænsen på 5 personer sætter en naturlig begrænsning.
Vi vil i de kommende uger fortsætte den fysiske livetræning 3 gange ugentlig på Facebook-gruppen Lyngby Boldklub 1921 Træning (fra U7 og op). Derudover vil vi i den kommende periode søsætte flere virtuelle træningsaktiviteter med fokus på boldøvelser – og så krydser vi alt, vi har, for at vi til marts atter kan mødes på fodboldbanen!!

Bestyrelsen og ledelsen i Lyngby Boldklub 1921