Cheftræner Eyd Pedersen tildelt Jyske Banks 'Gør en forskel-pris'

image Her ses Eyd Pedersen omgivet af Jyske Banks filialdirektør i Lyngby, Michael Frederiksen (t.h.) og repræsentant fra DBU Sjælland, Brian Rasmussen
10. december 2017 kl. 16:49

Eyd Pedersen, cheftræner i Lyngby Boldklubs pigeafdeling, har netop fået tildelt Jyske Banks ”Gør en forskel-pris”, fordi hun gennem snart 10 år er gået forrest og har trukket et stort læs i forhold til at sikre pigespillere i Lyngby Boldklub 1921 et godt, sjovt og udviklende træningsmiljø.

Eyd har som træner været med til at skabe fundamentet for, at Lyngby Boldklubs 1921’s pigeafdeling i dag blomstrer med over 100 pigespillere og 25 frivillige tilknyttet afdelingen som koordinatorer og trænere. Hun har været med til at gøre en ekstraordinær indsats for at få flere piger til at få smag for fodbold ved at lave inspirationstræning for SFO-piger og ved at fortælle om pigeafdelingen gennem flyers og plakater på Lyngby Stadion og i lokalområdet.

Eyd har ligeledes stået i spidsen for Pigeraketten, arrangeret diverse sociale arrangementer og ture for pigespillerne samt arbejdet for at skaffe sponsorer og andre indtægtsgivende aktiviteter til pigeafdelingen.

Prisen blev overrakt ved pigeafdelingens juleafslutning lørdag d. 9.12.17 af Jyske Banks filialdirektør i Lyngby, Michael Frederiksen (t.h.) og repræsentant fra DBU Sjælland, Brian Rasmussen.

Et kæmpe TIL LYKKE skal lyde til Eyd!