Både U15 og U14 vinder Øst 2

25. juni 2018 kl. 12:33

Der var i weekenden succes til to af klubbens drengehold, da både U15 og U14 vandt deres respektive puljer i Øst 2. Puljerne er de højeste lokalunionsrækker, vi som moderklub kan deltage i.U15 vandt lørdag deres sidste kamp mod B 1908 med 4-1 og kunne dermed juble over puljesejren efter en imponerende række af 11 vundne kampe i træk.

U14 sluttede af med et nederlag i Brøndby, men da deres nærmeste konkurrent også tabte, så endte det alligevel med en flot 1. plads.

Tillykke til alle spillere og trænere med de flotte resultater.