Årets sidste trænermøde – fokus på feedback

Karsten Stiig Nielsen
18. juni 2019 kl. 07:34

Sæsonen 18/19 synger på sit sidste vers.

I løbet af sæsonen har alle moderklubbens trænere ca. hver anden måned været samlet til fælles info og faglig inspiration. På sæsonens sidste møde (onsdag den 12/06) var temaet feedback til spillerne. Mentaltræner Casper Thomsen gav et inspirerende oplæg vedr. det komplekse emne, hvor trænerne i høj grad var involveret i forhold til egne refleksioner omkring deres snakke til spillerne i dagligdagen.

I klubben har vi en stærk gruppe af trænere, som igennem hele sæsonen har leveret en meget stærk indsats. Størstedelen af trænerne fortsætter efter sommer, hvilket vi er meget glade for. De fælles trænermøder for trænerne vil naturligvis også fortsætte.